Alla inlägg den 28 juli 2017

Av Helena Häll - 28 juli 2017 22:26

I onsdag kom vi ju hem från Stockholm, glömde ju viss korten från sista dagen då vi spenderade förmidddgen på mall of scandinavia! Osch vilken köpcentrum, det va stort! I klass med andra huvudstadsshoppingcenter med andra ord! Haha! Men köpte en klänning (en svart långkläning som jag har redan har en) och ett par träningsshorts (på herravdningen! Haha!) och sen på onsdagskvällen va jag hemma och tog det lugnt tills Martin kom, sen dess ha vi hängt typ konstant (förutom mitt besök hos Emma igår!) vi har gått långpromenad med Herman (som nu har åkt hem till Stockholm igen) vi har spelat massa spel, och idag har vi ätit brunch på Ikea och sen cyklade vi upp från Liljeholmen till Rosenlund och spelade minigolf på deras äventyrsgolf! Så med andra ord är jag hemma men landar vet jag inte, verkar ha fullt upp!

#semester #minigolf #äventyrsgolf #närdådå #sällskapsspel #kort #mops

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards