Alla inlägg den 23 juli 2017

Av Helena Häll - 23 juli 2017 20:51

Kl: 11.15
Sitter i bilen på G till Stockholm (semester del 3!) det var ett snabbstopp hemma och vända typ! (Martin jag saknar dig redan!) Men nu har vi åkt en stund, och dessutom hunnit fika med! (Läs ätit frukost) vid brahehus! Det börjar med att vi ser ett bord vi vill ha, men det är upptaget av en man och hans lilla lilla extremt lurviga hund, varav Victor utbrister: "-men kan vi inte säga till mannen med geten att flytta på sig" Hahaha! Men vi hittade ett annat bord och satte och åt vår frulle! När jag skulle resa mig upp sen satt mitt sittunderlag fast på mina ben. Och jag undrade va fan det va som satt fast i rumpan på mig! Haha! Det går bra nu! Sen råååkade jag ta det sista kaffet typ och pappa ville haft mer och mamma utbrister men det finns lite kvar och pappas hopp tändes! Det va typ tre droppar kvar! Haha! (Se bilden under här sen)

Kl:18.17
Nu sitter vi i tunnelbanan och väntar på tunnelbanan tillbaka till Solna centrum och hotellet! Sen vi har kommit hit har vi packat upp lite, ätit på restaurangen offside och sedan tagit tunnelbanan till gamla stan och vandrat runt där. Det va gratis inträde till livrustkammaren vid slottet (och smålänningar som mina föräldrar är så var vi tvugna att gå in där då!) så där gick vi lite och tittade och lekte lite med utklädningskläderna och den kungliga vagnen (och pappa fastnade i en underkjol!) haha! Nu är vi som sagt på väg tillbaka till hotellet för att vila lite innan vi ska ut och äta!

20.45
Tillbaka på hotellrummet! Nu är jag helt slut så dags för sängen, en ny dag väntar imorgon!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards