Alla inlägg den 9 juli 2017

Av Helena Häll - 9 juli 2017 23:38

Idag har jag och Martin vart i liljeholmsparken och spelat minigolf på deras nya banor. Man få betala 60kr sen får man spela så mycket man vill under den dan, så vi passade på att spela både innan söndagsquizet och efter söndagsquizet! Och guess what, jag förlorade ta mig fan båda gångerna och sista gången med bara två jävla poäng. Nä, jag är inte bitter alls! Tur att jag har vunnit något idag då, det var ju det där söndagsquizet som nämns ovan, de vann vi med bara fyra fel och 3p före tvåan, och de va allmänbildade frågor inte musik, film o tv-serier som vi brukar quiza i. Men vi vann 100kr värdecheck på bishops, så nu kan jag gå dit och äta precis som igår! Haha! Vi tar ju alltid turen till bishops innan Sandra o cosmins födelsedagsfest som gick av stapeln igår! Mycket trevlig tillställning (som det brukar va!) va hemma strax innan ett och det var alldeles lagom! Nu blir det sängen, godnatt!

#minigolf #turnering #jagärintebitter #quiz #bishops #jönköping #vinst

Här är gårdagens bishopsbilder och nedan kommer dagens minigolf bilder!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards