Alla inlägg den 16 juni 2017

Av Helena Häll - 16 juni 2017 23:32

Idag är min sista dag som sjukskriven och imorgon är första dagen på länge, väldigt länge som jag enligt alla olika läkare och instanser är helt frisk! (Tillåt mig garva!) nåja, så frisk som jag nog kan bli ska nog tilläggas! Men det har jag firat med shopping på A6! 1. Allvarligt vet jag inte när jag satte min fot på A6 sist (om man inte räknar med Systembolaget) 2. Har inte köpt ett klädesplagg till mig själv på två månader.. 3. Jag hade en presentkort så liten del av ekonomin är förlåten. Men skörden blev ett par byxor, en svart långklänning (halva priset!!), två linnen och (hör o häpna) ett par cykelbyxor! Haha! Men det är för att jag med mina lår inte ska kunna göra upp en brasa så som de stöter i varandra när jag har klänning. Så nu är då problemet löst med ett par cykelbyxor! Haha! (Har inte ägt ett par sen barndomen). Men för att försämra min ekonomi lite till men desso mer njuta av mina mat o dryck intag var jag och Anna ute och åt idag. Först var vi hemma hos mig och provade en ny drink, citron och fläder koncentrat, is, mynta och bubbel!! Mumsigt värre! Sen var vi på N.E.O och åt, vi hade bestämt oss för att testa deras pizza! Så vi beställde två olika och åt upp hälften var, sen åt vi även några tapas! Haha! Om någon undrade så var vi väldigt mätta sen! Haha! Men satan vad gott det är! Pizzorna var väldigt goda och de skulle jag kunna tänka mig äta igen!!

#fredag #sjukskriven #shopping #a6 #klänning #byxor #linnen #cykelbyxor #åhlens #veromoda #hm #drink #bubbel #restaurangneo #jönköping

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards