Alla inlägg den 6 juni 2017

Av Helena Häll - 6 juni 2017 22:12

Trots att det är nationaldagen idag så har jag inte gjort mycket vettigt här i världen! Började dagen med pannkaksfrukost, det var såååå gott! Till detta sågs tv-serien westworld, alltså jo tjena vad den är bra! Nu är det bara ett avsnitt kvar på säsongen.. sen va den också slutsedd! Tur att jag inte är färdig med säsong två av outlander än då!
Jag har även läst i min bok idag, Kristina ohlssons bok "tusenskönor" vilket jag snart är klar med, så hoppas mina reservationer jag la in på bibblan härromdagen kommer snart. (Ja, jag är fortfarande könummer 20,21 eller va de va i Elly griffiths nionde bok) men la in lite annat jag kom på att jag ville läsa! Hehe.. sen har jag utöver detta vart en sväng på sjukhuset och hälsat på min hjärtsjuka stackars krutkärring till farmor! Hon klarar sig igenom det mesta och idag var hon väldigt pigg när vi hälsade på! (Förutom att hon upprepar det hon säger ett antal gånger!) att min armbågsoperation blivit lyckad pratade hon om en 4-5ggr men det gör inte så mycket, är ju bara att hålla med! Hon är ju ändå snart 94 år!
Sen har jag även gått runt västersjön och sedan ätit lite mat hos mamma och pappa! Nu ligger jag nedbäddad och njuter av att jag ska få sova, imon väntar det sista tandläkarbesök på länge förhoppningsvis!

#nationaldagen #westworld #outlander #hbo #boknörd #kristinaohlsson #tusenskönor #bokreservationer #sjukhuset #hjärtsjuk #farmor #ryhov #västersjön #grillat #middag

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards