Alla inlägg den 24 maj 2017

Av Helena Häll - 24 maj 2017 21:53

Idag har jag på föreftermiddagen (om det nu finns ett ord som heter så) från lunch och fram till typ fyra kan ju också säga! Haha! Umgåtts med Anna. Vi åt supergod lunch på Hasse på sjökanten i den stekande solen! Sen åkte vi hem och drack kaffe och smoothie tillsammans med hennes son. Vi diskuterade även deras kommande bröllopsfest som äger rum på lördag. De gifte sig förra året och har festen nu ett år senare! Ska bli väldigt trevligt! Håller på att sätta ihop ett quiz om bröllopsparet nu.. (eller just nu bloggar jag ju) men lite här i bakgrunden.. åter till ämnet, efter jag ätit och fika med Anna åkte jag till nästa bästa vän, Emma. Egentligen skulle jag bara hämta några strips till min armbåge för att täcka ärret med sen när förbandet lossnar. Men besöket blev lite längre då jag fick stanna på korvstroganoff middag! Mumsigt värre! Så nu har denna onsdag lyckats äta mat med två av mina bästa vänner fast inte tillsammans allihopa!

#onsdag #soligt #sol #hassepåsjökanten #rocksjön #jönköping #kaffe #bröllop #ärr #armbåge #korvstroganoff

Lunch med Anna på Hasses!

Korvstroganoff middag med Emma (och Elsa som inte är med på bild)

Syns att jag varit i solen idag! Haha!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards