Alla inlägg den 22 maj 2017

Av Helena Häll - 22 maj 2017 21:12

Tro det eller ej, men det är precis vad jag har! Tanken gör mig liiite panikslagen ändå men givetvis är det ju ingen fara! Det är ju små hål, som förhoppningsvis har läkt till slutet av veckan trodde distriktssköterskan! Jag har nämligen äntligen fått ta bort mina operationsstygn! 17 blå fina suturer (eller vad det heter på sjukhusspråk) men vilket fall som helst så lämnar varje stygn två små hål efter sig, rakt in i min arm.. så jag har nu gått tillbaka till "akta så du inte får en infektion" stadiet.. suck! Jag måste va försiktig, får inte sola, ska helst låta bli att bli svettig då lossnar nämligen både förbandet och stripsen över ärret.. gissa vad vädret var idag! Jo sol givetvis med en hel sjö av blåsande pollen! Så en inte så munter Helena har suttit inomhus med kliande o svidande ögon och kollat på tv-serien Grimm hela dan! Haha! Osocial enarmad enstöring, den ni!

#tabortstygn #håliarmen #opererad #solförbud #grimm

Min vänster arm är fri från stygn! Äntligen!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards