Alla inlägg den 12 maj 2017

Av Helena Häll - 12 maj 2017 23:38

Idag blir det ett kort inlägg eftersom jag redan ligger nedbäddad i sängen redo för att möta John blund! Men idag känns det som allt är färdigt, det är det givetvis inte, eftersom jag inte diskat all min disk eller uppenbarligen inte är färdig med min smärta i armen osv osv.. men har blivit färdig med andra saker idag! Typ mitt pussel, mitt 1000 bitars pussel över London och när jag väl va klar, hände något märkligt.. jag hade tre bitar över! What!? Hur i helvete är detta möjligt! Pusslet är klar och kvar ligger tre bitar som dessutom är dubletter!! Alla tre skulle finnas med på pusslet men de sitter redan på plats! Alltså okej, en dublett hade jag säkert kunna köpa.. man har ju vart med om att en bit dessutom fattas.. men tre jävla dubletter? Tror de jag är lite bakom flötet när jag pusslar? Så jag ska tappa bort några bitar? Fast bara dom tre vi skickade med extra! Jag undrar hur det är i de andra pusselkartongerna, vilket mysterium!
Jag är även färdig med min bok!! Ja eller egentligen två böcker, för jag läste ut Camilla läckbergs häxan härromdagen och igår började jag ju på de där böckerna jag lånade på biblan som jag läst en så bra recension om. Och ja idag var visst boken slut. Start igår, slut idag! Den va bra med andra ord! Lättläst deckare som utspelar sig på engelska landskusten! Tur att jag lånade bok nummer två i serien med så imorgon börjar vi på den!
Sen är ju faktiskt let's dance också slut och färdigt för iår, grattis Jesper Blomqvist som vann före Anja Pärsson!
Mhe, nu blev det ju ganska långt ändå! Nu ska jag blunda, försöka bortse från smärtan i armen och somna in för natten! Godnatt!

#pussel #förmångabitar #1003bitar #london #vadäroddsen #boknörd #läser #ellygriffins #flickanunderjord #deckare #boktips #letsdance #nyopererad #opererad

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards