Alla inlägg den 1 maj 2017

Av Helena Häll - 1 maj 2017 20:23

Nu var det väldigt längesen vi hade en klädbytardag och vips så efter lite meckande bjöd jag in till en dag (idag då) och så fick alla som ville rensa sina garderober och visa upp vad man rensat ut, dvs det ska va helt och rent! Så jag, Emma, Sandra, Anna, cattis, Ida och Linda bidrog med grejer, kläder, skor och diverse annat (och tack till mamsen för ditt klädbidrag till kvällen) sen är det dags att gräva i de för i kvällen gigantiska högarna av kläder och ta det man är sugen på! Woop wooop! Detta är världens bästa idé, jag kanske inte att man rensar garderoben och sen fyller den igen, haha! Och av någon outgrundlig anledning så blev mitt förråd av tröjor och koftor, ännnnnnu större! Suck! Men det bjöds även på tilltugg, cider och till efterrätt cheesecake bakad av Emmas mamma! Nu ligger allt som vi inte vill ha i min bil i vad som känns som tre miljoner kassar (bilen ser lite ut som när vi åker hem från en helg på Ullared! Haha) men detta ska till Erikshjälpen och bättre behövande människor än sju medelålders kvinnor!

#klädbytarkväll #bytakläder #skänkakläder #gratiskläder #tjejkväll

Tilltuggen!

Klädkaoset! Haha!!

Här nedan kommer mina fynd, ett Linné, två koftor, fyra tjocktröjor, en handväska och ett smyckeskrin :)

Så nu är jag helt slut och redo för sängen! Så nu är klockan halv nio och jag säger tack och godnatt!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards