Alla inlägg den 21 april 2017

Av Helena Häll - 21 april 2017 21:57

Ullared dag 1!
Jag nu var den årliga helgen här, ullaredshelgen! Där jag, mamma, Inger och Maria åker till Ullared en hel helg! Oh my! Ja det är sant, vi är galna på riktigt och ja man är dö fattig varje gång man kommer hem, men jag var faktiskt näst billigast idag! Värst va mamma som vanligt sen kom Mia, sen jag och med 400kr från mig kom Inger! Men har redan idag köpt massa fina saker så som 2 klänningar, kofta, byxor och lite av "mitt" schampoo och sånt bra och ha saker som är betydligt billigare på Ullared! Efter vi gått på Ullared till sex/halv sju så åkte vi till vår stuga och gjorde halloumiburgare (åh Gud va det är gott!) sen blev det vin, lets dance, kex, ost och marmelad! Mumma! Imorgon ringer klockan sex.. suck! Och så väntar dag 2 i himmelriket ullared!

#ullared #shopping #tjejweekend #dag1

Min fina långklänning jag köpte! Matchar kanske inte så värst bra med min tejp på ryggen men den ska ju bort så småningom! #långklänning

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards