Alla inlägg den 19 april 2017

Av Helena Häll - 19 april 2017 20:29

Det kommer inte ta fram till sommaren innan jag är klar med pusslet, trots överflödet av pusselbitar! För idag har jag minskat utspridningen med att pussla ihop så mycket att jag har kunnat ta bort kartongenbotten och de 3 små brickorna. Jag har dock 3 ungsplåtar och 1 stor bricka kvar.. och på bänken och på bordet.. och ja på tal om bordet när ramen väl va färdig till detta 2000 bitars pussel så va bordet för litet!! (Ni skulle se den paniken som drabbade mig) tills jag insåg att jag bara kunde fälla ut min iläggsskiva i bordet. MEN, inte fan ska livet va smidigt, för iläggsskivan spruckit på baksidan och skruvar och metallbeslag hade lossnat från sina platser.. suck! Så mitt i allt fick jag dessutom leka Martin Timell! Men nu är bordet uppfällt till max och pusslet växer så sakteliga.. eller hyfsat fort ändå faktiskt tanke på att jag började igår! (Tror ja de va!) Hahaha!

#pussel #2000bitar #nörd #martintimell #snickeri #jagkanomjagvill #dolmiterna #italiten #avkoppling

Bordet uppfällt och ramen klar! Detta va igår kväll!

Detta är nu ikväll! Och nej jag har inte pusslat hela dan, jag har läst, tittat på Grimm, tittat på tv, gått en promenad, diskat, lagat lunch, ätit lunch, gjort matlådor, handlat mjölk på Willys, träffat Anna en snabbis! Ja, som sagt jag har inte BARA pusslat idag ;)

#produktiv #multitasking

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards