Alla inlägg den 15 april 2017

Av Helena Häll - 15 april 2017 22:39

Idag skulle jag åka på utflykt med min picklade rödlök jag gjorde i reklampausen igår! Vi skulle på middag på gräshagen ihop, det var en trevlig tillställning, jag kom hem, det gjorde inte min picklade lök.,

Redo för utflykt!!

Till middag åt vi pulled pork med alla möjliga goda tillbehör! (Inklusive rengöringsmedel... )

Efter middagen slappades det i soffan, på kanal 5 började vi titta på Harry Potter och dödsrelikerna del 1.. (då var Lillgangstern med o lekte..) sen blev hon förvisad i säng när vi bestämde oss för att på SF anytime se Harry Potter och dödsrelikerna del 2 och en kvart in i filmen sov ovanstående gangster redan!

#harrypotter #harrpotterochdödsrelikerna #pulledpork #middag #pickladrödlök #påskafton #lördagsmys

Lillgangstern har lagt sig till rätta i mitt knäveck! Haha!

Sen när det var dags och åka hem, hade jag bara en strumpa i hallen. Den andra hade Lillgangstern lagt klar för handling i Ica-kassen!
#kurragömma #strumplös

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards