Alla inlägg den 12 april 2017

Av Helena Häll - 12 april 2017 21:12

Jösses vad jag har saknat att blogga. Få ur mig mitt skrivande, (sen är det ju trevligt om någon läser det med!) men i vilket fall så är det något jag själv saknat, men inte riktigt haft ork till den senaste tiden! Men nu får det minsann bli ordning på torpet! Dags att göra er (och mig själv också för den delen) redo för mitt nya liv! Och som alltid har våren mycket spännande att bjuda på! Men ska inte gå händelserna i förväg utan ta en dag i taget! Som idag, då min inre pensionär ville komma ut i det fri lite! Jag börjar bli pensinär mer och mer inser jag, men jag tog mig tiden och baka mitt egna bröd! Hembakt bröd är ju himmelriket! Och det bästa av allt är, att nu luktar hela lägenheten nybakt bröd! (Betydligt bättre än härromdagen när hela lägenheten luktade stekt bacon, haha!) men eftersom brödet måste vila resten av kvällen så får jag njuta av att gå och sniffa lukten av nybakt bröd!

#nybakt #hembakt #bröd #bakaegetbröd #pensionär #filmjölksbröd

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards