Alla inlägg den 12 juli 2016

Av Helena Häll - 12 juli 2016 19:39

Ni vet det där man bör unna sig men kanske inte alltid har tid till. Jag har några år haft en sak jag unnar mig och sen i april har jag en till. Det kostar pengar, javisst gör det det, men åh vad det är värt det! Det första jag unnar mig i min vardag är att gå och klippa mig och färga håret med 8-10 veckors mellanrum! Det gör håret fräscht och snyggt och direkt vet jag att det snart är klipptid när utväxten börjar bli lite för stor. Sen min andra vardagslyx är att jag numer va 5-6 vecka går och fixar mina naglar! Mina naglar har alltid levt ett eget liv när jag jobbat med just det jag gör. De går av, skivar sig och nagellacket försvinner bara barnen på jobbet tittar på det! Haha! Men nu fixar jag dom som sagt och har fram tills idag bara valt fransk manikyr på mina naglar men idag gick jag bananas. Jag har ombrefärgade naglar. Det börjar i ljusrosa och avslutas i vitt. På alla naglar utom två, där jag bara har glitter längst ut på toppen! De blev så fantastiskt snyggt och jag är supernöjd! Tänk vad lite vardagslyx kan göra för själen, nu två arbetsdagar kvar till semestern!

#vardagslyx #klippamig #manikyr #franskmanikyr #ombre #glitter #naglar #modernnails #unnasig #snartsemester

Sen har det även flodvågsregnat här i stan.. Eller förlåt mig, det gör det visst varje dag.. #jävlaregn

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards