Alla inlägg under juni 2016

Av Helena Häll - 5 juni 2016 11:18

Nu har jag haft en period där inläggen har uteblivit och livet har gått i ultrarapid! Jag tänker på kvällen, nu ska jag uppdatera bloggen och sen två sekunder senare har jag somnat iallafall! Men nu får det bli skärpning, nu är det endå 5juni och hela sommaren ligger framför oss med allt vad detta innebär! Det är alltid lite speciellt när man är här i början av juni, vädret har vart fantastiskt i vad som känns som flera veckor (jag är brun redan nu! Mohaha!!) men jag grundade ju i Mexico för en månad sen! OMG, en månad sen!! Det är sjukt, för en månad sen var jag på rensade fot och skulle byta new york mot Mexico, lika länge som det kändes som jag var borta en evighet, känns det nu som en evighet sen jag kom hem! Kan väl också vara för så mycket har hänt på dessa fyra veckor (egentligen bara tre veckor jag vart hemma på svensk mark!) det har på fyra veckor vart:
En vecka i Mexico
En dag i new york med påföljande flygresa hem
En fyra dagar med zombieHelena som jetlaggad
Ett och halv dygn i Stockholm med jobbet (då jag nästan var vaken i ett dygn i streck!)
Det har vart bröllop för min älskade Anna och hennes Henrik!
Det har vart jobb dygnet runt, (på 14dagar har följande gjorts;) en fikautflykt, en bussutflykt, en sommarfest, kvällsmöte, föräldramöte, bamseloppet och förskolans dag.. Och dessutom fått blommor i överflöd för jobbet jag gör! Nawww!
Inte nog med det har jag även
Haft quizfinal med avslutande fest
Salsafest
Vart på sommarpremiären av Hasses
Och bokat en av semesterresorna i sommar..

Jag inser ju varför jag somnat innan jag har hunnit blogga! Men nu blir det skärpning! Nerräknande till semestern; 27 arbetsdagar kvar!

#skärpning #fulltupp #livetitrehundrablås #effektivitet

#mexico #tulum #stranden

#vittradagen #världensbästajobb

#bröllop #världensbästavänner

#sommarpresenter #blommor #curenstams #forserumshandelsträdgård

#vätterstranden #sol #jönköping

#sommar #välkomensommaren #äntligen #nedräkning

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards