Alla inlägg den 12 juni 2016

Av Helena Häll - 12 juni 2016 22:16

Idag har varit en söndag som varit helt fantastisk! Jag har varit sysselsatt hela dagen och jag har inte haft ångest en ända gång för jag inte varit ute i solen. (Annars brukar jag känna lite panik för att inte vara ute när det väl är fint väder!) men inte idag, idag har jag lagt ifrån mig den tanken. Jag har inte heller kollat fb och instagram sju gånger varje timme. Nä inte det heller! Jag har återupptagit något jag verkligen gillar, att scrapbooka fotoalbum! Jag gillar verkligen att göra mina egna fotoalbum, det blir så mycket mer personligt och roligare att titta i sen. Men idag började det med att jag kände att jag var tvungen att skriva text i albumet sen vi var i Warszawa i höstas med tjejgänget så sagt och gjort det började jag gör på morgonen och slötittade lite på någon dokumentär på investigation Discovery. Sen när väl all text var färdig i det albumet funderade på om jag inte skulle ta tag i något av alla fotona jag har som inte har blivit något album än! Typ som budapestresan från förra sommaren (även rom är tyvärr inget fotoalbum) men skam den som ger sig. Jag letade fram alla bilder och annat extra plock som biljetter, kvitton och allt annat skräp från Budapest redan, letade fram ett tomt album i bra storlek sen var det bara att sätta igång.. Och som jag jobbade! Och jobbade! Och jobbade! Jag har suttit hela dagen vid mitt köksbord (som står i vardagsrummet) och gjort mitt fotoalbum framför tv:n som visat flera olika matcher från fotbolls-EM! Vilken fantastisk söndag det har varit! Och det bästa är; jag blev FÄRDIG! Jag är så nöjd, hela albumet gjorde jag på en dag (pust och stön!) men nu är lyckan ännu härligare! Så nu blir det sista halvlek kvar av Tyskland - Ukraina och sen blir det en gång till titta i mitt fotoalbum innan jag måste gå och sova!

#fotbollsem #scrapbooking #fotoalbum #görasjälv #pyssla #budapest #resa #lycklig #tatagisakersomaldrigblirfärdiga

Morgonen började med att jag skrev och klistrade in små textrutor i fotoalbumet från Warszawa!

#warszawa

Nu har ni fått en lite preview av mitt Budapestalbum! Foton, text skriven i albumet och klistermärken, biljetter och kvitton överallt!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards