Alla inlägg den 10 juni 2016

Av Helena Häll - 10 juni 2016 21:56

Jag hade gjort världens inlägg på datorn och vad händer, den låser sig och bara ballar ur! Fan Helena du borde väl ha lärt dig hur jävla världens din dator är! Den har aldrig vart sig lik sen någon (kan undra vem?!) råkade tappa ut tomatsoppa i hela datorn. Det tål uppenbarligen inte röda saker precis som sin ägare för tillfället! Detta håller på att knäcker en matälskare människa. På jobbet idag fick jag klibbiga makaroner, stekt köttfärs och gurka. Medan barnen fick ett stort salladsbord och köttfärssås. Men nä, jag ska ju avstå röda saker i precis allt! Jag kommer på riktigt bli galen vill jag lova!

Men för att förtydliga överskriften så är det 11år sedan idag som fröken häll här tig studenten! Galet vad tiden går (tycker ofta jag klagar på att tiden sprungit iväg) men elva år ÄR en lång tid! 10 juni 2005 var dagen då min klass sp3a sprang ut genom dörrarna på perbrahegymnasiet, ut till friheten. Eller för min del vidare till högskolestudier! Jag minst mycket av dagen (ja inte allt, både av att vi började dricka 07.00 men också för det var 11år sen) men jag minns den med värmen och glädje! Ser många av dom fortfarande, nu till hösten ska jag bli kollega med en av dom. Och jag bor granne med en annan. Och om två år är det min lillebrors tur att springa ut till friheten!

#11år #studenten #allergi #matallergi #sliten #nostalgi

Bilderna fick jag fota från datorn efter att jag hade fått starta om den två gånger! Graaaa! Men här är det, 11år sedan!

Förövrigt sitter jag bänkad i soffan för fotbolls EMs början idag! Tjoho! Trots en sliten allergisk kvinna som jobbat övertid idag så har jag ändå både sett invigningen och första halvlek av inledningsmatchen mellan Frankrike och Rumänien!

#fotbollsem #frankrike #france2016 #euro2016

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards