Alla inlägg den 8 juni 2016

Av Helena Häll - 8 juni 2016 22:24

Hittade precis denna bild, och kände va fan?! Vad är det här för påhitt?

Stämmer verkligen det här? Såfall hade jag inte den blekast aning om det! jag har alltid trott att det har med rostningsgraden att göra! Det var nästan så jag vill ta fram brödrosten och rosta bröd kvart över tio på kvällen bara för att! Jag la ner den idén men jag kände mig så nyfiken och började googla (tacka Gud för google!) hittade detta;

Jag blir så ställd när det är saker jag bara trott sen barnsben och sen inte funderat så mycket mer på och BAAM så kommer något och säger något tvärtemot din tanke och hela din värld vänds uppochner.. Hur ska jag nu kunna hantera kvällens upptäckt!? Som tur var det ingen världsomvälvande sanning, utan en till hälften sann sanning, så jag ska nog kunna hantera den., (en stund!)

#brödrost #rostabröd #siffrornapåbrödrosten #ahaupplevelse #tid #rostningsgrad

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards