Alla inlägg den 19 maj 2016

Av Helena Häll - 19 maj 2016 21:16

Nu var det längesen jag bloggade, wifit i Mexico var sådär, jämfört med det vi hade de första dagarna i new york. Och nu har jag ändå varit hemma sen i söndags, men jag drabbades visst av jetlag deluxe. Det försvann en hel natt på vägen hem och sex timmar var som bortblåsta! På det började jag jobba direkt och det har varit fullt ös! Men känslan som sitter i fortfarande är att det känns som jag varit borta i två månader, inte två veckor! Jag blir varm i hjärtat och alldeles lycklig när jag tänker på allt vi upplevt och varit med om! Imorgon börjar nästa äventyr, jobbresa till Stockholm med övernattning! Så ska jag försöka tvångslägga min kropp för att gå upp halv fem imon morgon.. Men ne, trot ni jag är trött nu? Nä, den där jetlagen spökar nog fortfarande.. Undra hur länge jag kan skylla på den?

#semester #jetlag #hemmaigen #vardag #jobbresa #stockholm

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards