Alla inlägg den 6 maj 2016

Av Helena Häll - 6 maj 2016 02:25

Imorse avslutade vi första etappen av resan, våra fem dagar i new york! Det har varit magiskt och jag blir alldeles tårögd när jag tänker på vad jag har fått uppleva! Jag är förälskad denna storstad och all dess charm! Men nu börjar etapp 2 på resan, Mexico! Vi tog tunnelbanan till busstation i morse och bussen ut till newark (jag somnade som en stock efter vi lämnat Manhattan!) sedan var det frukost på flygplatsen innan planet mot cancun i Mexico lyfte. Vi landade typ kvart i två mexikansk tid och igen passkontrollen som var mer papper än inresan i USA.. Men vi kom in i landet båda två och våra väskor med dessutom. Efter airbus shuttle till hotellet (givetvis skulle vi av näst sist) så kom vi till vårt hotell i cancun, som inte ligger på hotelstrippen de har i havet utan i stan på fastlandet. Hotelstrippen tillhör ifs också fastlandet. Men hotellet var supermysigt och vi fick ett rum på översta våningen med utsikt över poolen, havet och hotelstrippen! Nu har vi hunnit njuta lite i solen vid poolen och strax strax ner och äta middag, imon väntar vår första utflykt och vi kan bara säga HOLA MEXICO!

#mexico #semester #newyork #etapptvåavresan #cancun #sol #bad #tvåidioterpåresan

#hotellrummet

Utsikt från hotellrummet

[Bild]

Dags för middag!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards