Alla inlägg den 28 april 2016

Av Helena Häll - 28 april 2016 18:24

Jag äter väldigt sällan hamburgare (pizza äter jag dessto oftare!) men hamburgare är inte allt för ofta, förens denna veckan!! Nu vill jag verkligen inte ha hamburgare på länge!! Tills jag insåg att det är det enda jag lovade mig själv att äta i new york! Hahaha.. Fan! Men detta hamburgarätande började på hamburgerrestaurangen bada bing i tisdags, men en av deras supergoda hamburgare! Sen igår hade jag tjejmiddag och bjöd på halloumiburgare. Väldigt god vegetarisk rätt! Men mycket goda tillbehör till! Och redan där bar jag lite hamburgefärdig.. Ne men tro inte det tar slut där.. Idag när jag kommer till jobbet, vad serveras till lunch? Jo hamburgare! Haha! Och nu när jag kommer hem, vad är den enda mat som finns i mitt kylskåp.. Jo hamburgare!! Jaha ja! Hamburgare fyra gånger på tre dagar! Nu ska jag minsann inte äta det tills new york! Vilket jag åker till på lördag!! Woohoo! Till Stockholm åker jag direkt efter jobbet imon så nu gäller en enda sak: PACKA!!

#hamburgare #badabing #halloumi #halloumiburgare #vegetariskt #semester #newyork #packa

Dags att börja packa!!

#recept på halloumiburgarna!

Hamburgaren från Bada Bing

Efterrätten från #tjejmiddag igår!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards