Alla inlägg den 21 april 2016

Av Helena Häll - 21 april 2016 21:33

Om en vecka när jag ligger här i min säng är det den sista natten på länge jag kommer ligga här.. Eller länge och länge.. Sista natten på över två veckor, för nu är det nära! Nästa fredag har jag precis bokat buss, tio i två från Jönköping mot Stockholm! Sen bär det av, en natt i Stockholm sen mot Arlanda och new york och sen cancun och semestern!! Herregud vad fort det har gått, det var nyss februari och vi bestämde oss för att åka! Nu står vi här med en vecka kvar till äventyret kan börja! Fram till dess har jag miljoner saker att beta av! I helgen blir stora städhelgen och både på lördag och söndag blir det salsadansande! På måndag ska sista utvecklingssamtalet klaras av (OMG, jag har bara ett av åtta kvar!!!) sen på tisdag tänkte jag ringa och boka tid för att fixa mina naglar, onsdag ska jag ha tjejmiddagen, torsdag ska jag packa och vips på fredag efter jobbet nästa vecka åker jag på mitt livs resa (typ, iallafall min 30-årskris resa!) men åka till USA har inte varit smidigt det ska gudarna lova, men nu är nog det mesta fixat, trots mitt efternamn och alla andra å, ä, ö:n
Nu blir det sängen efter en lång arbetsdag och 7-16 imorgon känns inte så lockande just nu i detta trötta tillstånd (imorgon är jag lika glad igen när jag åker till jobbet igen!)

#semester #snartsemester #newyork #cancun #mexico #stockholm #jönköping #fulltupp

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards