Alla inlägg den 16 april 2016

Av Helena Häll - 16 april 2016 21:40

Idag fortsatte resan mot fattigdomen men den materiella lyckan är ett faktum! Dag 2 på Ullared inleds med uppstigning 5.30 med dusch, iordningfixande och frukost, avfärd mot Ullared klockan sju! Tramp och stamp och shopping heeeeela dagen lång! Herregud, hela dagen lång! Det öppnade sju och då var vi där och sex stängde det och vi var ute från affären tjugo över sex!! Så hela dagen spenderades i affären och innan klockan 10 idag på morgonen hade jag redan provat 37 plagg! Bah, idag 37 plagg och igår 14 plagg.. Så på två dar har jag provat över 50 plagg! Men det har blivit mer shopping, idag har jag även köpt golvlampa, tavlor och bikinis! Efter shoppingen blev det färd mot stugan i ösregn och vegetarisk lasange och vin tillsammans med tjejerna! Nu är kroppen sliten och fötterna värker och jag längtar efter sängen (läs den obekväma bäddsoffan i stugan) men men somna som en stock lär jag göra ändå! Imorgon väntar en ny dag, dag 3 på Ullared!

#ullared #shopping #shoptilyoudrop #shoppoholic #gekås #tjejweekend

Selfie på en pall på hästavdelningen!

En nåååååågot sliten tjej som får dricka martini efter en lång shoppingdag!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards