Alla inlägg den 27 mars 2016

Av Helena Häll - 27 mars 2016 21:06

Nu är det söndagkväll och en dag kvar på påskledigheten. Ska bli så skönt och lyxigt att vara ledig en extra dag imon! Men känns inte som man varit ledig i tre dagar redan, det har gått fort! För fort.. Som vanligt! Igår var en fullproppad dag, från att jag vaknade vid den lagom tiden av 05:20! Haha! Typiskt! Men hade tittat på tv, ätit frukost och tränat innan klockan tio! Sen tvättade jag och sen åt jag mat hemma hos mamma och pappa eftersom moster Pia och Olof och moster Lotta och Peter var på besök. Sen hem och byta om och vara taxi för grabbarna när vi skulle ut på landet och överraska Johan för han fyllt 30! Sen vara där hela kvällen och ha superkul sen agera taxi hem igen och precis när jag kommer hem slår klockan om från 01:59 till 03.00 Bha!! Jävla tidsomställning, jag har vart svintrött idag. Men frukost hos mamma och pappa och träning och städning har stått på schemat idag! Och middagssovning (jag skyller återigen på tidsomställningen!) men nu har jag ändå hållt mig vaken till över nio! Tjoho! Så nu blir det snart sängen så jag vaknar utvilad till min ledig dag imon!

#påsk #påskafton #30årsfest #överraskningsfest #släktträff

Överraskad 30åring!

Fortfarande vaken trots klockan är över nio på en söndag!! #korsitaket

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards