Direktlänk till inlägg 15 mars 2016

Om du var av motsatt kön!

Av Helena Häll - 15 mars 2016 22:16

Ja hur många gånger har man inte i livet tänkt tanken, tänk om jag hade vart man istället! (Inte för jag vill vara det utan mest bara testa på för en dag). Nu är jag ju ifs lite som en man ändå (förutom till utseendet då) men för att generalisera lite så är det ju mitt sportintresse för främst skidor, min tidseffektivism, säger jag att jag klar på 10min så är jag klar på 8min, inte 48min!! Jag kommer på mig själv med att vara manlig i det stereotypa könsrollerna.. Men sen är jag ju själv i hushållet med så måste införliva alla aspekter i mitt hem.
Men åter till ämnet, att vara man! Det skulle jag nog ändå vilja testa på för en dag, (mest nog för att förstå med vad de tänker och hur de tänker... OM DE TÄNKER!!) Hahaha! Jag gjorde iallafall ett sånt där plojtest på Facebook angående just detta! (Förövrigt är de där testerna skitroliga att göra och garva åt resultaten) men det var inget att garva åt, utan Facebook analyserade min profilbild och vips gjorde de om mig till man och satan i gatan vad snygg jag hade vart! Jag hade ju vart dödskär i mig själv!!! Både skägg och tatueringar och mörkhårig! Vem hade kunnat ana att jag skulle blitt så snygg som man!


#skämtochsido #test #omduvarman #snygging #jagdör #facebook #skägg #tatuerad

 
 
Ingen bild

Mamma

16 mars 2016 18:42

Vilka snyggingar! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Häll - Tisdag 16 april 21:35


Idag var jag på quiz på biblioteket med Mirre, hennes man Peter och två till. Det har vi gjort tidigare också. Litteraturquiz med ett tema, idag var det filmtema! Det var roligt, men som vanligt varje gång vi är på quiz på biblioteket så förlorade vi...

Av Helena Häll - Söndag 14 april 20:24

Idag fyllde barnens kusin år! Så på eftermiddagen var vi bjudna på kalas hemma hos Martins syster med familj! Men innan det, på förmiddagen var jag först en snabbis på asecs och köpte sista presenten till Erik! (Kan dock ha glömt att de öppnar 11 på ...

Av Helena Häll - Lördag 13 april 22:28

Idag känns det som det har varit en lång dag! Vi har varit ute och lekt, tittat på två och halv film, lekt med Lego och städat och sen när barnen somnat har jag pusslat och duschat. Ja det var den dagen! Elliot som hade feber när han kom hem igår har...

Av Helena Häll - Fredag 12 april 21:36


Efter en stimmig vecka på jobbet med mycket personalbortfall, inklusive mig själv i onsdags så var det väldigt skönt med helg! Hade sett fram emot en quizkväll (som vanligt!) iom att det inte är något quiz nästa vecka. Men nä, när vi kom hem från för...

Av Helena Häll - Torsdag 11 april 21:34


Ja både veckan och mitt pussel går framåt! Idag är det redan torsdag! Men igår var jag ju hemma och vabbade så det blev som en ledig dag nästan. Idag har alla varit på förskolan och jag har jobbat! När vi kom hem från förskolan var vi ute och lekte l...

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards