Alla inlägg den 7 mars 2016

Av Helena Häll - 7 mars 2016 21:14

Hur fan ska en dag sluta som började med att jag sjunde mars fick gräva fram biljäveln! På taket låg 15cm blötsnö! Runt om och på låg det (tonvis kändes som) med blöt äcklig snö! Jag vill inte ha mer jävla snö nu, det räcker! Punkt! 54 låntar dagar kvar till semestern, och förhoppningsvis solsken! (Och ingen äcklig blötsnö!!) men dagen har ändå blivit bättre än vad morgonen kändes som! Haft en givande utvecklingsdag idag på jobbet (och jag menar hur ofta är en utvecklingsdag faktiskt särskillt givande?!) när jag kom hem gick jag första varvet på evigheter runt den lilla sjön! Och som jag svanhoppade över varenda jävla blöt pöl av vatten och snö! Men va fan jag gick ju iallafall! Bra där! Annars har kvällen mest gått ut på att försöka hålla mig vaken, hade jag inte kämpat emot lite så hade jag sovit redan för en timme sen! (Jävla tur att man bor själv ibland, som typ när man vill sova tidigt.. Typ, jätte tidigt!!)

#måndag #blötsnö #jävlasnö #snartsemester #hållut #träning #pw #godnatt

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards