Alla inlägg den 3 mars 2016

Av Helena Häll - 3 mars 2016 20:38

Åh jag har längtat till denna kvällen, att bara få vara hemma själv och bara va! Jag kan inte komma ihåg när det hände sist, var nog i början av förra veckan!! Har haft miljoner saker att göra det senaste (vilket betyder att jag är tillbaka på riktigt från sjukskrivningen igen) men jag åkte från jobbet först vid 17.30 och parkerade hemma för att gå bort till Willys och köpa lite saker (glömmer givetvis kaffet som var det viktigaste!!) men det får vänta tills imon, sen lagade jag mat, åt, duschade, diskade och sen gick luften ur mig och resultatet.. Jag ligger nedbäddad klockan halv nio redan och den där hemmakvällen vet jag inte hur mycket jag fick ut av egentligen. Men nu är det snart helg igen och jag har för en gång skull inget planerat så ska ta igen allt jag inte hunnit göra i veckan och åstadkomma något åt kaoset som råder i mitt hem! Och för tredje gången den här veckan ringer klockan 04:45 imon så är nog lika bra att låta tröttheten få vinna över mig redan nu! Kan nästan sätta en slant på att jag somnat innan nio idag, nåde den som väcker mig!!

#hemmakväll #snarthelg #godnatt

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards