Alla inlägg den 29 februari 2016

Av Helena Häll - 29 februari 2016 09:23

Inatt var det dags, årets störta filmgala. Det var säkert superbra, vad vet jag, jag sov.. Men en sak hade jag bestämt mig för, det första jag ska kolla när väckarklockan ringer 04:45 är om min älskade Leonard di caprio äntligen vunnit sin Oscar! Döm min förvåning att priset inte ens hunnits delas ut när jag vaknade.. Så jag fick snällt vänta! Däremot kunde jag jubla lite åt att Sverige (om vi nu kan säga så) vann en oscar genom Alicia vikander, grattis! Visst är det stort, men inte allt så stort och inte alls lika lyckligt som när nyheten nådde mig (när jag redan kommit till jobbet) att han vunnit! Yes, yes, yes!! Han vann! Han borde vunnit för länge sen, men äntligen vann han! När han var med i Gilbert Garpe var han helt outstanding!! Men nu många många många år senare vann han äntligen, grattis Leo!

#lycklig #oscar #leonardodicaprio #äntligen

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards