Alla inlägg den 25 februari 2016

Av Helena Häll - 25 februari 2016 22:59

Efter att ha varit hemma lika länge som man egentligen har semester så börjar jag tröttna! Ja skillnaden mot att vara hemma nu är att jag får typ inga pengar alls, vilket jag hade fått om jag haft semester! Men idag är en stor dag, jag tror minsann det är ihopläkt (kors i taket och grisar börja flyga) jag går nu mer utan plåster, jag luftar min armbåge som inte sett dagens ljus sen 20jan.. Ja ni hör ju, det har tagit min armbåge 36 jävla dar och läka ihop och då sydde de ändå igen den för 36 dagar sen! Men fick höra idag att ca 2% av operationspatienter drabbas av det jag drabbats av, komplikationer och inflammationer osv.. Ha, det är ju ett skämt! 2%, hur fan lyckas jag med att vara en utav dom då?! Det ska ju vara mig till att lyckas med det! Men som sagt, en stor natt här i mitt hem när jag och min ärrade lilla vänsterarm ska njuta av varandra närhet utan plåster! Men en sak kan jag lova er, ont gör det fortfarande, undra när det ska försvinna? Men skam den som ger sig, inget mer sjukskrivet nu! Punkt!

#sjukskriven #nufårdetvaranog #opererad #inflammerat #armbågen #armenärfri

36 dagar av blod, svett och tårar! Det här är min ärrade verklighet! #kämpa

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards