Alla inlägg den 21 februari 2016

Av Helena Häll - 21 februari 2016 21:38

Ja, söndagar är till stor del en ganska ångestfylld dag när man kommer på att helgen är slut och det är dags att jobba igen. Men inte för mig. Jag går in på sammanlagt fjärde veckan som sjukskriven och det vill jag lova inte är roligt! Jag är arg på min arg (fast det är lönlöst, jag vet!) men tror faktiskt antibiotikan gör en liten skillnad för min stackars inflammerade armbåge.
Men åter till det bästa med söndagarna, för inte är det min armbåge involverad i de, utan det är salsan!! Åhh det är så roligt! Jag är så lycklig varje gång jag går därifrån! Idag fick jag massvis med beröm både från efren och Camilla (våra lärare!) stolt som en tupp och sjukt kul när man får dansa med de som verkligen kan! Då lär man sig mycket, det gör man ifs också när man dansar med de som inte kan också för då måste man lära dom först!! Haha! Men det är verkligen så kul!! Nu kan jag lägga mig till sängs med ett leende för medan jag salsade loss fick vi även svar från en tjej i new york vi ska hyra ett rum hos, så förhoppningsvis så är new york boende klart med! Yes!

#söndag #salsakurs #salsacubana #jönköping #opererad #sjukskriven #antibiotika #newyork

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards