Alla inlägg den 10 februari 2016

Av Helena Häll - 10 februari 2016 21:13

Inte nog för det är en högklassig låt av E-type så är det ungefär så jag känner mig just nu. (Åh nej inga kommentarer på min musiksmak, jag älskar E-type och kommer alltid att göra!! Hahaha!) men åter till ekorrehjulet.. Jag har snart jobbat en vecka efter sjukskrivningen och jag är redan tillbaka i mina gamla banor, jag bor på jobbet, jag jobbar, jobbar och jobbar.. Och när jag kommer hem är jag helt slut och för andra kvällen irad ligger jag redan nedbäddad i sängen vid nio och kan somna inom vilket minut som helst! Och guess what jo jag ska jobba länge imon igen! Jag skulle behöva semester tänkte jag idag och för ett tillfälle hade jag förträngt att jag bokat resa och blev genast jätteglad när det slog mig att det bara är 80 dar till avfärd! (Gud vad länge!) men det är en upplyftande tanke när jag haft en dag med ont i armen! Så nu kan allt bara bli bättre! Framåt marsch i mitt ekorrehjul!!

#sliten #jobba #småvardagsglimtar #80darkvar #semester

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards