Alla inlägg den 7 februari 2016

Av Helena Häll - 7 februari 2016 20:30

Jag ja ser helt normal ut på utsidan, men på insidan är jag en schlagernörd! Egentligen ligger intresset mest på Eurovision song contest, men eftersom jag nu lyckas missa hela Eurovision iår så får galenskapen gå över i Melodifestivalen! Och igår började detta spektakel som ingen svensk kan missa. Speciellt inte efter att Anna Book blivit diskat och inte fick vare med. Jag har aldrig varit med om maken, men är inte mycket med mello som förvånar mig längre. Inte efter att jag fick insider information om hur uttagningarna till låtarna fungerar från personer som suttit med i den juryn. Men det var okej låtar, inget storfräsare som Måns låt förra året och Loreens låt 2012, men gårdagens låtar växer efter man smyglyssnat lite till på dom efter igår. Vi hade schlagerfest här i mitt hem med rödvin, pizza, snacks och schlagerskumpa!! En nylanserad schlagerprosecco som var himla god faktiskt! Så allt som allt var det en mycket trevlig schlagerdebut för iår!

#schlager #melodifestivalen #tjejkväll #schlagerprosecco

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards