Alla inlägg den 4 februari 2016

Av Helena Häll - 4 februari 2016 22:08

Det är de rätta orden att komma ifrån någon som precis varit hemma två veckor för sjukskrivning! Haha! (Ja, jag började jobba idag igen!) Men jo så är det, ta vara på livet och lev det till fullo! Gör det man älskar! I mitt fall resa! Jag älskar att resa, och jag vill en vacker dag åka jorden runt i ett svep.. (Det får nog vänta ett tag) men jag vill gärna ha en resa att se fram emot, och ni som har läst de senaste inlägget har väl förstått att något är på gång! En drömresa börjar ta form och första etappen bokades idag! Oh my Gud!! Jag har bokat resa till NEW YORK!!! HÖR NI!!! NEW YORK FÖRBÖVELEN!! Jag har velat åka dit så länge så jag vet inte när riktigt! Men det blir inte bara det, utan även Mexico tänkte vi! Men den delen har vi inte bokat än! Men den ska till och jag ska ha semester om 89dar!! Jag är så uppe i himmeln och jag blir alldeles till mig när jag tänker på det! Jag ska få åka till något jag har drömt om så länge! Kombinationen new york och Mexico och semester och jag kommer va lycklig lång tid framöver kan jag lova!

Förövrigt har jag även ramat in mina nya tavlor som köpt (för det var ju lägligt samtidigt som jag ska betala en flygresa!) haha! Men den ena tavlan köpte jag faktiskt innan jul. Nu ska de bara upp på väggen med och sen kan jag njuta av ett fint och njutbart hem (som förövrigt även det är en viktig del i att leva livet!)

Nu ska jag sova och det med ett litet hål i plånboken men med ett gigantiskt leende på läpparna!

#semester #newyork #mexico #levlivet #lycklig #resa #tavlor #jönköping

Redo för att go back in business!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards