Alla inlägg den 2 februari 2016

Av Helena Häll - 2 februari 2016 22:24

Idag bestämde jag mig för att gå tillbaka på jobbet på torsdag. Vilket betyder att imorgon är sista dagen för mig som sjukskriven. Sista dagen där jag har en hel del saker att hinna med för gissar att jag inte kommer va katigt pigg varken torsdag eller fredag! Men idag har jag njutit av att få äta lunch igen istället för skolmaten och vi fick för oss att gå hem från lunchen, den långa vägen runt munksjön. Var bara det att himlen öppnade sig och jag var helt dyngsur när jag kom hem igen, och då menar jag dyngsur genom allt! Fick byta alla kläder och hänga upp på tork!
Efter att ha vart hemma i några timmar för att njuta av en stund i soffan och pillandet med mitt nya fotoalbum i reklampauserna, så var det dags för barnkalas för lille Albin 2år! Så vi fick supergod middag och god efterätt så nu är jag proppmätt! Och trött! Tror jag ska gå lägga mig nu om jag ska lyckas ställa om dygnet till torsdagens jobbande igen!

#sjukskriven #lunch #spira #dyngsur #barnkalas #tjejmiddag

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards