Alla inlägg den 10 januari 2016

Av Helena Häll - 10 januari 2016 22:08

Idag har pappa fyllt 62, så vi har varit hemma hos mamma och pappa och ätit tre rättersmiddag! Mumsigt värre! Jag är fortfarande mätt och nöjd! Det blev toast med skaldjursröra på, kyckling i ugn med ris och till efterrätt smulpaj med bär och vaniljsås! Pappa fick lotter och tackade väldigt snällt för nitlotterna han fick men det bästa av allt kan ha vart farmor. Min lillebror hade precis köpt nya högtalare och kopplade in dom sen lyssnar han på rap. Amerikansk hiphop och ursäkta mig nu (negerdunksmusik) jag menar inget illa med det men folk brukar fatta vad han gillar för musik då.. Och uppenbarligen gör min 92-åriga farmor det med!! För hon hör lite dåligt i vanliga fall men inte med brorsans nys högtalare minsann, då hörde hon helt plötsligt bra och dansade loss till musiken och rätt var det var utbrister hon -jag gillar sån här musik.. Det är så bra takt i... Jag talade om att farmor är 92 va?!!!!! Hahahaha... Hon dansade och gungade loss som bara den! Hiphop och rap är visst det nya för farmor, född 1923! Jo jag tackar ja!

#pappa #födelsedag #farmor #farmorgillarhiphop

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards