Alla inlägg den 9 januari 2016

Av Helena Häll - 9 januari 2016 17:24

Ja igår var fredag och jag var inte och quizade, anledning var förmodligen för att det inte var något quiz igår. Det börjar först nästa vecka igen. Men jag kände hur skönt det var att göra något annat (är nog ett tecken på att jag är lite färdig med att vara där varje fredag) men i vilket fall var jag med en av mina Emmor igår! Vi har som standard att äta när vi ses, och nio av tio gånger äter vi på liban deli för det är våran grej liksom och så även igår. Vi drack varsitt glas rödvin och åt libanesisk mat så vi höll på att spricka och så vi stank vitlök! Mumsigt! Hehe. Efter det gick vi till småländska och drack några glas vin till och bara satt och snackade igenom allt som har hänt sen sist vi sågs! Åh det var helt underbart kul igår, så härligt att se Emma igen! Det var en fredag som gjorde mig på strålande humör!

#libandeli #jönköping #vänner #vin #lycklig

På vägen hem roande jag mig med att glädja andra som bor på torpa med följande bus.. #torpa #spridkärlek

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards