Alla inlägg den 4 januari 2016

Av Helena Häll - 4 januari 2016 21:50

Fy fan vilken dag! Allt som har gått snett kan ha gått snett typ. Och det utan att jag har haft sönder en enda sak! Nä snarare att dagen börjar med att biljäveln inte startar och jag blir strandsatt utan bil med ett jobb dit där går en buss i timmen (och då stannar den lååååångt ifrån) och det om man har tur! Fan! När jag mödat mig igenom hela dagen så sätter jag mig i soffan för att se de sista avsnitten i säsong fem av games of thrones... Ja ni som har sett det förstår vad jag menar, de sista tre minuterna av de allra sista avsnittet händer något som fick mig nästan att börja böla efter en sån här dag!! Jag ska inte spoila det, jag lovar, men va fan!!! Vad ledsen jag blev! Aja nu har jag hämtat mig någorlunda och tänker skänka dagens sista tankar till min bil som står med värmeelement i ett garage och hoppas på bättring i denna sibiriska vinter!!

#måndag #fan #bilendog #verkligheten #sibiriskvinter #gamesofthrones #GoT

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards