Alla inlägg under oktober 2015

Av Helena Häll - 11 oktober 2015 21:26

Nu när hösten är här i all sin prakt så är det inte hösten jag hälsar tillbaka. Nog för att jag faktiskt gillar hösten. Men i fredags släppte hösten personifierad Melissa Horn sin nya singel. Denna kvinna är en genial och fantastisk artist, men många av hennes låtar är så höstdeppiga att man nästan blir deprimerad själv. Men jag är tvärtom med Melissa horn, hennes låtar ger mig styrka! Hennes texter är klockrena och det är så bra! Så välkommen tillbaka till höstens mörker Melissa! Jag lyssnade febrilt på hennes nya singel "du går nu" när jag städade idag! Jag ni hörde rätt jag städade! Haha! Jag både dammsög och svabbade golvet! Tjohej! Sen har jag gått runt munksjön idag igen, för femte gången denna veckan! Heja mig! Ibland kan det vara bra att ändra sina vanor lite! Nu väntar sängen och jag tror jag avslutar dagen med lite Melissa horn! Godnatt!

#melissahorn #dugårnu #höst #välkommen

Av Helena Häll - 10 oktober 2015 17:27

Jag har under senaste insett att jag hade passat att vara pensionär på riktigt. Alltid. Jämt. Är ju hur gott som helst att gå upp när man vill, ta allt i lugn och ro. Träna lite när det passar. Och framför allt pussla!! Det är ju så sjukt kul! Helst massa bitar, sisådär 1000 st ungefär! Fick nu för inte så länge sen pussel mina föräldrar rensat ut. Och direkt började, ja givetvis inte med alla samtidigt, utan med ett med motiv av nått ställe i Amsterdam skulle jag gissa! När jag plockade upp det så låg det en liten broschyr i som sa att pusslet var från 1976!! Hahaha.. Ja, det gick ju och pussla ändå! Och nu i förmiddags blev jag klar! Så gött, eftersom de sista 100 bitarna var bara blå i samma nyans! Haha.. Men nu kan jag packa ihop det och börja med nästa! Pensionärshelgen fortsätter med andra ord!
#pensionär #pussel #helg

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards