Alla inlägg den 20 maj 2015

Av Helena Häll - 20 maj 2015 21:44

igår var jag svintrött (igen! som vanligt!) var uppe ganska länge bara för att titta på höjdpunkten på tv den här tiden av året, Eurovision song contest!! Åh äntligen började det igår! Semifinal 1 gick av stapeln och jag tippade 8 av 10 bidrag rätt till finalen. Två bidrag stod ut och var bättre än de andra, det var Estland och Ryssland. Ryssland kan jag säga redan nu kommer topp fem! Möjligvis topp tre till och med. Beror lite på hurdant startnummer alla bidrag får i finalen sen! Imon är det Måns mums mums Zelmerlöf att sjunga!! Måtte det gå vägen.. Måtte han få ett bra startnummer i finalen sen och måtte han vinna skiten nu tack!

Men åter till idag, en Eurovision fri kväll och den spenderades med jobbarkompisarna på friskvårdskväll. Vi gick/joggade en tipspromenad och sen tränade vi 15minuter från Paolos program.. Hmm är rädd för att det kommer kännas imon. Hehe.. Sen pt vi baguetter och hade utlottning bland våra motionskort! Jag vann en fin bricka och pappmuggar med lock till take away kaffe! Perfekt nu när jag flyttar! Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova, för imon är det första gången på två veckor det är dags att pallra sig till jobbet när man börjar 06,00.. Dvs, imon ringer väckarklockan 04:45! Godnatt!

#eurovisionsongcontest #esc15 #iloveesc #buildingbridges #månszelmerlöv #friskvårdskväll #träning #utlottning #vinst #godnatt

Mina vinster!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards