Alla inlägg den 28 april 2015

Av Helena Häll - 28 april 2015 21:01

Ja banne mig men jag har klarat en hel dag med att äta mindre portioner, äta långsammare, tugga mer, äta oftare och nyttigare. Och you know what, jag har tränat idag med! Nu har jag iallafall klarar mig en dag! Haha.. Men rör jag mer än jag gjorde innan och skärper mig med maten ska det nog lösa sig att ha blivit en förändring fram till flytten. (När den nu blir) och till bröllopet mellan två av mina kompisar den 13juni. Målet är att inte se ut som en förvuxen kassler i min klänning jag köpt till dess! Haha..

Jag intervalltränade idag med, med pw och joggning. Mer joggning än igår (hejja mig) joggade så hurtigt förbi min lillebror nere vid fotbollsplanen. Han såg chockad it men vinkade tillbaka! Haha. Sen styrketränade jag fyra övningar sen hoppade jag hopprep (med Bosse idag igen..) sen tre styrkeövningar till! Sen lagade jag middag och åt den långsamt! Med massa vatten till! Jag har druckit så mycket vatten att jag kissat säkert sex-sju gånger mer än vanligt idag. Haha.. Men det är visst bra har jag hört! Hehe.. Nu sitter jag uppkrupen i soffan med nymålade naglar och ska njuta av inför Eurovision song contest!

#träning #dag1 #jagkanomjagvill #eurovisionsongcontest #intervallträning

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards