Alla inlägg den 20 april 2015

Av Helena Häll - 20 april 2015 22:09

Fullständig kaos är det! Fy fasiken vad grejer det är överallt! Bara väntar på att saker ska bli hämtade och nerpackade och rensade. Men så fort jag ska jag minsta lilla så ska Bosse vara med.. Helt galet nyfiken är han.. Igår jagade han dammtrasan och när vi skulle somna hade han något svart i nästan, jag fick pilla ut det med min nagel. Då har kattfan ett svart dammludd i nästan! Barnen på jobbet skrattade gott när jag berättade att jag hade pillat i näsan på katten!

Idag har jag lämnat tillbaka oanvända dynor på Ikea, kollat på ny sängstomme när jag ändå va där och hämtat massa flyttkartonger hos Anna och Henke. Så nu har jag hela hallen full av flyttkartonger. Så har även mitt prospekt kommit för lägenheten så nu kan jag äntligen visa för alla runt omkring hur jag ska bo! Jag längtar redan nu tills jag får flytta!

#kattfan #kattunge #Bosse #flytt #flytta #flyttkartonger

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards