Alla inlägg den 11 april 2015

Av Helena Häll - 11 april 2015 23:32

Ja, alltså jag har inte skrapat en triss eller så.. För det gör jag betydligt oftare än det som har hänt.. Jag har tvättat bilen! Ja ni hör rätt! Jag har på riktigt tvättat bilen. Igår tvättade jag den på utsidan, med hjälp av Cattis. (Tack du är en ängel!) och idag har jag dammsugit och våttorkat insidan av bilen.. Omg! Va fan har tagit åt mig? Ja, kan vara så att det lilla livet ska besiktigas på onsdag.. Haha.. Men ändå! Jag har aldrig förr i mitt liv dammsugit en enda bil jag har ägt! Jag har definitivt inte våttorkat insidan på nån bil heller. Men plötsligt händer det! Nu är det bara att hålla tummarna för att onsdag blir en bra dag! Om inte annat så är bilen iallafall ren!

#tvättabilen #plötsligthänderdet #chock #bil

Cattis in action och högtryckstvättar min bil!

Jag dammsuger silverfisken! (Ja, alltså det fanns inga silverfiskar, utan bilen kallas silverfisken, vi enstaka tillfällen med tillägger Hasse också!)

Jag diskade även golvmattorna.. Har funderar vad som tog åt mig!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards