Alla inlägg den 31 mars 2015

Av Helena Häll - 31 mars 2015 21:12

Fy fan vad gott om idioter det finns i trafiken och speciellt i den här stan! (Jag själv är ju en sån ängel!) haha! Nä men nån gång läste jag om att jönköpingsborna var sämst i Sverige på att blinka i rondeller! Fan de som var dåliga på andra saker i trafiken måste ha flyttat hit allihopa!! Jag blir så arg!! Idag tutade jag till och med när ett stolpskott bytte fil 3millimeter framför min bil in i den filen jag ligger i och blinkar, gör han det? Nää, givetvis inte!! Är det mitt fel att du är dum nog att komma på försent att du ligger i fel fil?? Lägg dig för i helvete i rätt fil med en gång! Och kolla i backspegeln och i döda vinkeln! Men andra ord, vrid på huvudet din lata jävel!! Sånt här kan störa ihjäl mig!! Det finns ju trafikskyltar uppsatta om vad du ska, följ dom! Kom inte på tre mikrosekunder innan du bör ha svängt att du ska svänga!! Jag är drillat in i bängen av allt detta då jag tog körkort så sent som 2010.. Men för i helvete fick man körkorten i cornflakespaketen förr i tiden? Idioter i trafiken finns det gott om, det är bara förjävla synd att de råkar bo i den här stan och att de ska ut och köra bil samtidigt som jag ska!!! Trafikvett nästa!

#trafikvett #jönköping #idioter

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards