Alla inlägg den 23 mars 2015

Av Helena Häll - 23 mars 2015 19:43

Ja, idag det handlar om kampen mellan mig och min sambo (som så ofta här hemma!) min katt, min älskade katt äter upp mina blommor!! Jag som är en sån total blomälskare! Inte trodde jag att jag skulle få en blomälskande katt.. Dock tror vi älskar blommor i olika syften.. Det första Bosse gjorde när jag flyttade hem hit, tre månader gammal var att ta en tugga av min kaktus! (Fan!) kaktusen står nu och trivs ovanpå mitt städskåp.. Mina orkidéer är sloknat pga att de är undangömda.. Min dessutom har odödliga garderobsblomma dött! Vad gör jag inte för dig lille Bo.. Suck! Nytt försök har inletts, Bosse har fått kattgräs! Jag har under en veckas tid odlat hans kattgräs.. Inget för jag på allvar tror han kommer låta bli några blommor eftersom bara härromdagen försökte äta upp min basilika!! (Katter ska väl förhelvete inte gilla basilika!!) Bosse blev iallafall överlycklig för sitt gräs och åt och åt och åt.. Och nu har jag kattgräs i hela köket! Suck! Jag hade väl kunnat ana att Bosse är lik mig i sitt städsinne och lyckas sprida ut sina saker lite överallt! Sista utvägen blir att köpa blommor och slå in dem i hönsnät!

#kattgräs #kattunge #Bosse #äterblommor #städsinne

Nyplanterat kattgräs!

En glad Bosse tuggar på!

Kattgrässtrån överallt!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards