Alla inlägg den 5 mars 2015

Av Helena Häll - 5 mars 2015 16:31

Idag har det varit sol, sol och åter sol! Det var så jävla välbehövt! För alla! Alla har varit på glatt humör och njutit i denna underbara vårsol, så även jag! Och turen var på min sida, för enda gången denna veckan slutar jag tidigt!! Wow! Solen skiner och jag slutar tidigt! Så hem for jag, och så fick jag dessutom vänta en liten stund, men sen kom smygpremiären av balkongen, mitt egna himmelrike!! Jag stängde in Bosse i sovrummet och satte mig i solen och NJÖT! Jag njöt av varenda sekund av solsken! Jag var inte helt igenom en hemsk matte till terrorist Bosse, utan jag klädde på han kopplet och lät faktiskt Bosse premiär vara på balkongen.. Pust och stön! Men det gick helt okej.. Han stod bara en gång på en bänk med baktassarna och framtassarna på räcket och kollade ner.. Tre våningar ner.. Ops.. Men sen efter fem-tio minuter valde han själv att gå in i tryggheten igen! Jag funderar på hur balkongproblemet ska lösas med min lilla kissekatt, konspirerade lite med min vaktmästare så vi får se om vi lyckas lösa problemet så jag slipper bli utelåst på balkongen av Bosse igen!

#bosse #katt #sol #vår #mars #balkong #mitthimmelrike

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards