Alla inlägg den 27 februari 2015

Av Helena Häll - 27 februari 2015 21:14

Ja, dagen har inte riktigt bjudit på så många skrattanfall, har däremot varit stolpe ut ett antal gånger idag.. Typ har bråttom till jobbet och måste skrapa hela bilen och hela skiten immar igen.. Ah, typ sen som att Sverige missar guldet med 0,6sek i stafetten.. Att de missar att vi ska ha vinnarbord på Karlssons och de tillslut från gräva fram ett bord ur källaren, sen förlorar vi quizet med en poäng.. Men.. När jag kommer hem och ska titta på lets dance (som får bli nya fredagsnöjet efter på spåret! Längtar redan till när på spåret börjar igen!) men iallafall lets dance och mitt skrattanfall kommer när de frågar Ingmar Stenmark vad han är mest rädd för? Och han svarar: jag är nog mest rädd för att jag ska prata sönder hela programet..
Hahahaha... Karln är ju inte direkt känd för att säga särkillt mycket!
Nu ska jag titta färdigt på lets dance och skrattar det har jag gjort!

#letsdance #ingmarstenmark #skrattanfall #fredag #pratkvarn

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards