Alla inlägg den 23 februari 2015

Av Helena Häll - 23 februari 2015 20:37

Ja av som en händelse så tittar jag på TV! Har väl aldrig jag gjort.. Eller?! Nu sitter jag iallafall uppkrupen i soffan och kollar på Ullared. Helt fantastiskt program! Är man på dåligt humör så är man det definitivt inte när man är färdigtittad på det! Folk är ju som galna och vilka karaktärer det finns! Herregud! Jag vet ärligt inte om jag ska skratta eller gråta åt det! Sen kommer insikten... FUCK JAG ÄR EN AV DOM!! Vi är ju ullaredsnördar en gång om året!! (Skyller på mamma och hennes bästis Inger!) Vi åker nämligen dit en gång om året och det med besked för vi stannar nämligen över HELA HELGEN! Och då menar jag HELA HELGEN! Vi shoppar både fredag, lördag och söndag!! Sen givetvis så umgås vi med, äter mat, dricker vin men framförallt spenderar pengar! Jag kom faktiskt på mig själv i helgen med att jag började skriva lista till Ullared redan nu (vi åker i slutet av april!) HERREGUD HELENA, DU ÄR EN AV DOM! Ja, det är sant, jag började skriva på lista av saker jag ska köpa och på en lista av saker jag INTE ska köpa! Haha, ja, numer tar jag med en lista på saker jag inte ska köpa med. För att spara lite pengar på det och inte behöva att drunkna i disksvampar (som man alltid köper tillexempel!) men ska erkänna en sak! Jag längtar faktiskt till vi åker till detta himmelrike på jorden!

#ullared #nörd #jagärenavdom #kanal5 #shoppinglista #längtar

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards