Alla inlägg den 21 februari 2015

Av Helena Häll - 21 februari 2015 21:34

Ja idag var vi inte riktigt överens på säg hela jävla förmiddagen!! Min jävla sambo höll på att ge mig hjärnblödning av allt han hittade på.. Låt mig säga att han även var döv hela morgonen också.. Han klättrade på tv:n, han rev ner digitalboxen, fastnade i sladdarna bakom tv, välte ner flertalet ljus. Bet frenutiskt i ett buntband. Rev ner filtarna från sängen tre gånger, (det efter att jag bäddat om tre gånger!), även vält ner saker från handfatet, varit orsaken till en utvält kopp med kaffe och hängt i gardinerna, vässat klorna på mitt ben, hoppat ner i diskkon.. Ja, nä, sen var det inte slut där, han välte ut hela sin matskål över hela köksgolvet.. Välte ut sin vattenskål en gång i köket och två gånger i badrummet.. Och vet ni, jag kan ge mig fan på att jag glömde räkna upp något nu!
#kattfan #jävelskap #katt #bosse #sambo

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards