Alla inlägg den 20 februari 2015

Av Helena Häll - 20 februari 2015 22:30

Vilken vinnarfredag det har varit idag. Speciellt tanke på hur min fredag var för två veckor sen! Då hade jag fan inte många rätt! Men idag, idag var det snarare tvärtom! Dagen började med att jag hämtade ut min semletårta jag vunnit! Tack västgötarbagaten för vinsten! (Har dock inte smakat den än!) men huvudsaken är inte hur den smakar utan att jag verkligen vann något i en utlottning! Det händer inte ofta! Sen var jag på jobbet och jobbade till fem, skyndade ner till Karlssons för det ständiga fredags quizandet! Och vips så drog vi en vinst till (andra veckan i rad förövrigt!) men en ynka poäng denna veckan med, men det behövs inte mer när man ska vinna! Sen kom den bästa vinsten, och finalen jag har sett fram emot hela veckan! På spåret-finalen! Och där gick det äntligen väg för Jesper och Elisabet till vinst mot Filip och Fredrik! Fy fan vad skönt, vilka härliga och värdiga vinnare de är! Jag är så galet glad över det! (Herregud, har jag blivit pensionär?!) men paniken stiger! Vad ska jag se nästa fredag nu när på spåret är slut!! Får nog börja se något serien igen! Jag har en vecka på mig att fundera ut det!

#påspåret #svt #jesperochelisabet #semletårta #vinst #quiz #vinnarfredag

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards