Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Helena Häll - 15 februari 2015 11:05

Guess what, jag sitter framför tv:n! Tittar på skidor, som så många gånger förr på helgen! Det är genrep inför Falun-vm som börjar nästa vecka! Och vad händer? Charlotte Kalla som inte direkt rosat marknaden den här säsongen, vad gör kvinnan? Hon gör sitt livs lopp (ja, os-stafett sträckan inräknad!) hon utklassar motståndet, hon slår självaste Marit Björgen med 36sek!! Johaug är trea, 53 sekunder efter!!! Omg!! Jag ryser och har gåshud! (Ja, jag säger ju att jag har en diagnos!) jag är helt uppe i det blå! Se nu för fasen till att behåll den känslan, tekniken och formen till nästa vecka så kanske vi kan få tjoa till ett skid-guld! (Det ädlaste vi lyckats knipa i vm-vintern var igår. Vi fick ju VM-silver i slalom!) så nu ska vi bara hålla tummarna! Here we come FALUN!!


#charlottekalla #skidvm #genrep #utklassning #falun

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards